تا دریا ...

یک تسلّا هست و بس : رود بی آرام را تا کام دریای عدم یک دو گامی بیش نیست.

تا دریا ...

یک تسلّا هست و بس : رود بی آرام را تا کام دریای عدم یک دو گامی بیش نیست.

آزادی از قید تعلّق

8pic.ir     مكاني براي آپلود رايگان فایل های شما

 


× لازم شد خودت را هم بگذاری و بروی.


 چون آدم از جنگیدن که خَسـته نمی شود،


از چیزهایی که  برایشان می جنگد خَسـته می شود.


نظرات 8 + ارسال نظر

بازگشت غرورمندانه!
گاهی وقت ها هم میدونی که قراره خسته بشی از دلیل جنگیدنت،زحمت شروع جنگ رو به خودت نمیدی!از قبل باخته میگن،همینه!

آره،اینم هست.

سـحر 1391/10/01 ساعت 14:39 http://pensive-s.blogfa.com

نمیدونم بهش چی میگن؟!تمرین ِ خسته نشدن؟یا شایدم صبر.به هر حال مثکه خوبه آدم داشته باشه.

ذاتاً ندارم اون صبر رو!

.. 1391/10/01 ساعت 16:52

تجربه دارم توش .

فائره.م 1391/10/04 ساعت 11:14

با خودت نجنگ .:|
نذارشم برو . قبولش کن.دوسش داشته باش...

حقیقتاً با تنها کس/چیزی که نمی جنگم "خود"مم.

یه چیزی شنیدم ... جا داره که ذکر کنم :
- از خواستنت که نه ؛ از نداشتنت خسته شدم..

می جنگی برایِ چیزی ، کسی.. تمامِ داشته هایت ، عمرت را می گذاری پایِ تدارکاتِ جنگی ، و دلت خوش است که آن چیز ، جایی خواهد داشت ، پشت سنگرت ، کنارِ تو ...
وای از آن دردی که هنگامِ دیدنش در جهه یِ روبرویت ، سپر و تیر به دست ، به زانو درت می آورد ...

عجب قرابت معنایی ای داشت!:دی

ریحانه 1391/10/05 ساعت 15:50

نمیدونم چرا.
ولی برای من برعکسه.
بعضی وقتا، عجیب از جنگیدن خسته میشم. فکر میکنم کاش هیچ وقت"لازم" به جنگیدن نبود ...

نسیم بهشت 1391/10/15 ساعت 23:59

If we are looking to the future & see the light that shines there...

2shi! 1391/10/16 ساعت 10:37

: -bd
++ mesle hamishe ali!
: eftekhar!
:d

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد